söndag, mars 25, 2007

Tomten 5

Jag har varit lite upptagen med att städa, förbereda och greja inför releasefesten för Tomten 5. Det är en actionfilm inspelad i Umeå, Holmsund m.m. där bland andra jag själv medverkar. Jag är just hemkommen från festen som blev lyckad. Publiken verkade helnöjd med vad de fick se: Taffligt överspel, men en härlig skaparglädje från alla som var med, 3D-animationer, duktig grafik och skitbra hemsnickrad musik av de som ligger bakom filmen.

Och snart läggs den ut på en egen hemsida. Ett dvd-släpp med dokumentär, kommentatorspår, bloopers och annat smått och gott är också planerat.

Jag återkommer när jag vet tid och www-adress för släppet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh! Vilken butik ska jag tälta utanför för att få förstautgåvan av Tomten 5?

Flint sa...

Tälta utanför badlands natten mot 5 april...

...och känn dig lurad sen!

Ahahahaha