tisdag, september 21, 2010

Hej, Sverigedemokraterna!



Det har sagts mig att ni i Sverigedemokraterna är väldigt duktiga på att avläsa och tolka statistiskt material.

Min storebror påpekade för ett tag sedan att ni kanske skulle komma till hemska insikter om ni granskade statistiken rörande andel män, oavsett etniskt ursprung, som är förövare vid våldsbrott? Jag tycker det är hemska siffror, och än hemskare blir det när det så sakteliga klarnar för mig att jag själv är man!

Ska vi deportera män? Jag vill då rent ut sagt inte bli deporterad. Hjälp mig istället att integreras i det fredliga, svenska samhället, även fast jag aldrig blivit dömd för något våldsbrott och inte medvetet planerar att utföra något, men vad tusan, hjälp mig att bli mindre våldsam. Finns något i er integrationspolitik som hjälper mig, SD? Nej just ja, ni för ju ingen integrationspolitik överhuvudtaget. Jag antar att jag får bita i det sura äpplet och bli våldsam, när det trots allt ligger i min natur, även om det bär mig emot. För jag måste även erkänna att jag känner och ibland språkar med andra av samma kön, ingen av dem heller dömda, men man kan bara konstatera -
vi är alla män och vi är våldsamma.

Att integrera oss kostar skattebetalarna för mycket pengar. Deportera oss istället. Och gör det innan det är för sent - jag ser nämligen redan tecken på att männen börjar erövra de viktiga positionerna i samhället.

Vänligen,
Henrik Sjöstedt.

Inga kommentarer: