torsdag, januari 22, 2009

Lalehklubb

Det är coolt att Laleh sjunger om sitt smultronställe Bjuröklubb på nya skivan. Hur länge dröjer det nu innan trånsjuka ynglingar börjar hänga på klubben i hopp om att få träffa sin idol? Törs man åka dit igen? Ungdomar är ju livsfarliga. Hur länge får min far och company ha sin skog ifred innan Lidl utökar sin norrlandsmarknad till Brattåsskogarna?

Hur som helst är Laleh hemskt välkommen åter när som helst. Om hon vill får hon uppträda i bönhuset, även om jag inte kan betala särskilt mycket. Här sjunger hon låten live på teve. Och förresten: blåvalen hon sjunger om, det är min lillebror ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, ni får väl börja tälta på klubben...
Inte tycker jag då att Joel påminner om en blåval - fast du kanske menar metamorfosiskt!? mammaundring

Flint sa...

Jag ville bara retas lite - lillebrorsan påminner verkligen inte om någon val, jag var bara ironisk.

Anonym sa...

Förstod jag väl, skämtade bara lite, jag är inte säker på att man kan säja "metamorfosiskt" heller?? mamma igen