onsdag, mars 05, 2014

Jag förgrenar mig

Jag har tjuvskapat en ny blogg, om det där gamla ämnet som aldrig tycks lämna min intressesfär: film! Det betyder alltså att denna blogg härmed är befriad från just det ämnet. Jag ska inte skriva mer om film på denna blogg och det känns befriande för mig också! Varje gång jag känt suget att skriva har jag bara tänkt: vem fan är intresserad av det här? Och så har suget försvunnit i nåt sorts baksug.

Så jag skapade en filmblogg, så då kanske det kan lossna här också.

filmlikblogg.blogspot.se är nya adressen. Ja, för närvarande heter den Filmlik, uttala det hur du vill, men stava det korrekt. Inget vidare namn jag vet, heh, men jag planerar att ändra det när jag kommer på något roligare, pretentiösare eller bara bättre. Se det som ett arbetsnamn på något som är under konstruktion!

Inga kommentarer: